Nazovite nas s povjerenjem: 097 62 72 286

Ponuda za nove klijente!

Svim novim klijentima poklanjamo čak 2 mjeseca naših usluga. Također, ukoliko odaberete i uslugu zakupa poslovne adrese tada je naknada za knjigovodstvene usluge za Vas povoljnija.


 

Cijene računovodstvenih usluga

Naše cijene definirane su vremenom koje je potrebno utrošiti prilikom knjiženja računovodstvene dokumentacije i izrade raznih obračuna i izvještaja.

Kako bismo Vam olakšali odluku pripremili smo nekoliko paketa usluga koji najbolje odgovaraju većini naših sadašnjih klijenata. Ukoliko među ponuđenima ne pronađete paket usluga koji zadovoljava Vaše potrebe javite nam se i kreirat ćemo paket po Vašoj mjeri. Moguće je, primjerice, da u paketu usluga bude sadržan i veći broj dokumentacije od navedenog, a da cijena bude niža od navedene, a sve ovisno o Vašoj djelatnosti, o ažurnosti u pripremi i dostavi dokumentacije i sl.

 

Kako ugovaramo naknadu za naše usluge 

Cijene usluga ugovaramo u paušalnom mjesečnom iznosu, a temeljem povijesnih, ali i planiranih podataka o Vašem budućem poslovanju. Ukoliko u ponudi niste pronašli paket koji bi odgovarao poslovanju Vaše tvrtke za određivanje fiksne mjesečne naknade predlažemo da organiziramo sastanak na kojem bismo uz Vašu pomoć što bolje procijenili količine računovodstvene dokumentacije koju Vaše poslovanje generira te na taj način dogovorili naknadu koja će u potpunosti biti prilagođena Vama.

Osnovne informacije za određivanje fiksne mjesečne naknade koje su nam potrebne su sljedeće (prosječne vrijednosti koje očekujete u sljedećih godinu dana):

  • broj izlaznih računa
  • broj ulaznih računa
  • broj zaposlenih radnika (ako je promjenjiv onda prosijek)
  • broj honorara
  • jeste li u sustavu PDV-a
  • koje su Vaše potrebe za savjetovanjem
  • ...

 

Za detalje oko paketa i cijena usluga namijenjenih novoosnovanim poduzetnicima molimo Vas kontaktirajte nas telefonom ili emailom.

 

Paketi usluga

Pakete računovodstvenih usluga smo podijelili prema količinama dokumentacije i obračuna koje moramo za Vas odraditi, a ukoliko osim usluge knjigovodstva odaberete i uslugu zakupa poslovne adrese ostvarujete povoljniju naknadu knjigovodstvenih usluga.

Usporedbu i cijene paketa pogledajte ovdje:

Uz zakup poslovne adrese*
  • obračun plaća
  • knjiženje računa
  • knjiženje izvoda
  • izrada prijave poreza na dobit
  • izrada godišnjih izvještaja
  • e-porezna, komunikacija s poreznom upravom
  • telefonska podrška
  • već od 400,00 kn/mj
Provjeri ponudu

Bez zakupa poslovne adrese
  • obračun plaća
  • knjiženje računa
  • knjiženje izvoda
  • izrada prijave poreza na dobit
  • izrada godišnjih izvještaja
  • e-porezna, komunikacija s poreznom upravom
  • telefonska podrška
  • već od 475,00 kn/mj
Provjeri ponudu

 

*Usluga zakupa poslovne adrese nije uključena u navedenu cijenu. Naknadu za zakup poslovne adrese možete provjeriti ovdje.


*Što je uključeno u sve pakete:

1. Svi paketi knjigovodstvenih usluga uključuju:

  • -telefonska podrška vezana uz svakodnevno poslovanje
  • -mjesečni ili tromjesečni obračun PDV-a (osim Bizz10 paketa usluga)
  • -obračun plaće, amortizacije, putnih naloga i druge obračune koji proizlaze iz usluga uključenih u paket
  • -izrada tromjesečnog izvještaja (TI-POD) prema zahtjevu klijenta
  • -izrada završnog obračuna za poslovnu godinu (prijava poreza na dobit, godišnji financijski izvještaji...)

2. U cijene paketa nije uključeno blagajničko i robno poslovanje.

Što o nama kažu naši klijenti

  • Vrlo pozitivan i profesionalan odnos Borline prema nama, brzina i najbolje iskustvo s knjigovodstvom do sada.

    Alen Dervić
    X-trader.cz s.r.o.

  • Od osnivanja naše tvrtke do danas suradnja s Borlinom je uvijek bila odlična. Drže se dogovora što je nama najbitnije. Razina znanja je visoka te brzo odgovaraju na naše upite.

    Davorin Jurišić
    Direktor, Fortium info d.o.o.

  • Borlina je upravo ono što Vam treba za Vaše poslovanje. Zašto? Zato jer su profesionalni, brzi, organizirani, nikad ne griješe i brinu o svojim klijentima 24/7 svakoga dana. Kamo sreće da je više takvih firmi i iskreno ih preporučamo svima za suradnju.

    Anđelo Žeravica
    Direktor, Sailing Place d.o.o.

  • Izuzetno sam sretna i zadovoljna Borlininim radom. Na vrijeme me obavještavate o zakonskim promjenama koje su vrlo česte i komplicirane, meni ponekad i nerazumljive. Najviše sam sretna i zadovoljna komunikacijom i razmjenom dokumenata u elektronskom obliku pomoću nevjerojatno jednostavnog servisa u oblaku koji koristite u radu. To mi daje mogućnost brzog i jednostavnog slanja dokumenata (čak i pomoću mobitela) i uvida u dokumente koje sam vam poslala na obradu. Cijena usluga u potpunosti odgovara brzini, kvaliteti i znanjima kojima raspolažete.

    Ivanka Đelilović
    Direktorica, Plasinia j.d.o.o.

Borlina koristi kolačiće radi pružanja boljeg korisničkog iskustva posjetiocima naših web stranica. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u Vašem web pregledniku. Nastavkom pregledavanja web stranice borlina.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice borlina.hr kliknite na "Slažem se" Više o kolačićima koje koristimo i načinu na kojih ih možete obrisati pročitajte u našim politikama privatnosti korisnika.

Prihvaćam kolačiće s ovih web stranica!

EU Cookie Directive Plugin Information